DOMOV
Upanje
Četrtek, 09 Avgust 2007 12:35

UpanjeVečkrat sem že pisala o sproščanju, opuščanju, zdravljenju bolečih čustev. Na kratko jih lahko strnem na tri poglavitne načine: prvi, čustvo preprosto opustimo, spustimo, sprostimo. Drugi, čustvo opazujemo, ga dopustimo, smo samo pozorni na to, kar občutimo in ob tem nič ne počnemo. In tretji,  namenoma ga potenciramo, umetno povečujemo, dokler se sam od sebe ne razblini kot poči balon, ki ga preveč napihnemo.

Velikokrat tudi iščem načine, kako bi to opisala razumljivo, ali pa drugače, saj vsak od nas razume na svoj način. Tokrat sem si za uvod sposodila besede Geoffreya Hoppa, ki kananlizira angela Tobiasa zato, ker menim, da jih je tako dobro uporabil, da se o tej, po svoje sila zapleteni temi, bolje skoraj ne da. Opisoval je drugi način opuščanja bolečih čustev.

Citat: ko se spreminjamo, ko smo pozorni na svoje življenje, se velikokrat zgodi, da naše počutje niha. Lahko, da se počutimo neprijetno. Lahko, da občutimo jezo, pa čeprav za to nimamo pravega vzroka. Normalno je, da imamo reakcije, saj je del nas, da nekaj opazujemo in na osnovi tega potem tudi reagiramo. Pogosto se tisti, ki so se odločili, da bodo ves čas opazovali svoje reakcije celo obsodijo, ko zaznajo neko čustvo, za katerega menijo, da je slabo ali pa negativno. Torej, nekaj občutijo, preverijo in celo zaznajo, da se ta občutek zaradi tega, ker so pozorni nanj veča in potem se na koncu še obsodijo češ, mar ni že čas, da tega ne bi več občutil/a. Rečejo si, da so slabe volje, pa ne bi smeli biti, saj delajo na tem, da opuščajo svoja boleča čustva. Torej občutijo strah, depresijo, nemir, jezo, karkoli in potem stremijo k tem, da bi takoj popravili svoje počutje, občutke in misli. Če tako, je bolje, da vse skupaj zaustavite, kajti nastopil bo kaos. Če hočete popraviti svoje misli, čustva, se raje zaustavite, vdihnite in poglejte na vse skupaj od daleč, tako, kot da gledate izza ograje. Glejte na vse skupaj samo kot na izkušnjo in ni treba dogodka polarizirati na dobro ali slabo. Je pač nastopil eden od tistih dni, vendar se zavedajte, da to ni slab dan, pač pa samo vi občutite slab dan. Ta dan pa ima v sebi tudi dober dan, saj ne gre za dobro ali slabo, gre samo za ekspresijo tega, kar občutite tisti trenutek. Vi se takrat ukvarjate samo s slabimi občutki in vse skupaj nima nič za opraviti z dnevom. Vedno, ko se počutite utrujeni, je v vas hkrati občutek vibracije energije elana. Če ste žalostni, lahko najdete v sebi občutke radosti in podobno.

Ne potrebujete svojega trenutnega slabega počutja dramatizirati v smislu, zakaj imam tak dan, zakaj se mi to dogaja … le spoznajte, da ste to vi, ki v tistem določenem občutku občutite  neko čustvo in da je v vas v tistem istem trenutku lahko še veliko različnih občutkov in če jim odprete vrata, boste lahko občutili sebe kot srečnega, zapolnjenega, neumnega, karkoli. Kajti vi lahko izbirate katere aspekte sebe boste občutili v določenem trenutku dneva.

Ko se slabo počutite, vdihnite globoko, oddaljite se od tistega trenutka in poglejte nase še z drugih aspektov, poiščite v sebi še svoje drugačne občutke in lahko se celo zgodi, da se boste nasmejali, saj boste spoznali, da preveč dramatizirate, analizirate in se poglabljate v stvari, ki niso tako pomembne. Ni potrebno dramatizirati, da bi občutili svoje življenje, kot posebno ali pomembno. Pomembno je le, kako kreirate sebe v vsakem trenutku. Konec citata.

Kaj naj še dodam? To, da poskušam ta način že dolgo in ko mi uspe narediti kot veli, je res dobro, v trenutku se umirim in delujem bistveno pozitivneje. Ko občutim neko boleče čustvo, ga opredelim, potem vdihnem in zamenjam misli tako, da začnem iskati dobre lastnosti tistega, ki me na primer jezi, ali pa jo poiščem v situaciji ki mi ne gre, tako zadiham in zadeva se pokaže v lažji obliki in res je, včasih se celo nasmejem vsemu skupaj. Težava je le v tem, da se moj um pogosto upre in noče poiskati dobrega v situaciji. Prepira se z menoj, se upira češ, poglej punca, drugi je res grozen, ne slepi se z nekimi pozitivnostmi, ker ta trenutek ne obstajajo … Da, ego! Vedno deluje tako in zato je na začetku te tehnike res noro. Zgleda kot pink ponk situacija – nihanje iz dobrega v slabo, pogovor angela in hudiča v meni. Šele z vajo in z namero, da izbiram dobro, šele takrat  se um preda in se umirim, ter tako umirjena delujem. Čisto drugače se situacije obračajo, če umirjeni delujemo. Ko smo pod pritiskom bolečih čustev, ravnamo nerazumno, otročje, prizadeto, neumno in zagotovo nič ne rešimo ali uspemo. Ko umirjeni povemo svoje, takrat je naša energija spravljiva, zato drugi praviloma razume, morda celo sprejme. Če pa ne, je vsaj zame manj boleče. Poleg tega tudi vem, kaj je moj naslednji korak in kaj storiti, slepim se več ne.   

Zato vam svetujem, da v vsaki situaciji poiščete pozitivno plat zgodbe. Začnite razmišljati o dobrih lastnostih ljudi, s katerimi ste v sporu, na katere ste jezni, jim kaj zamerite, vas strašijo. Vse to bo v vas dvignilo nivo vaše energije, zadihali boste s polnimi pljuči in na vse skupaj začeli gledati s svetle strani.

In šele potem delujte, kajti le tako uvajate v svoje življenje spremembe.


Tiste, ta dobre.
 
VARJA
VARJINA SPOROČILA
KNJIGE
ČLANKI
PRIJAVA NA NOVICE




POVEZAVE

© Skrivnosti d.o.o. oblikovanje Nina Rupel
izdelava spletne strani Tomyco d.o.o.
Kazalo strani