DOMOV
Izobraževanje podjetij

Masayoshi Furuya, strokovnjak na področju razvijanja podjetij prihodnosti je zapisal, da je temelj podjetja dobro počutje njegovih zaposlenih. Poleg tega seveda še zmožnost sodelovanja in komunikacije, ter vizija v prihodnost, ki jo mora podjetje stalno obnavljati. Šele ko je temelj zgrajen, nastopijo metode, prostor, ter orodja dela. Pomislite sedaj ... so vaši zaposleni srečni? Se počutijo dobro in so ustvarjalni?

Če je odgovor na zgornji dve vprašanji negativen, berite dalje.... Vi lahko poskrbite za zadovoljstvo svojih delojemalcev.

DOBRA IN PRAVILNA KOMUNIKACIJA DELUJE NA USTVARJALNOST, JO POSPEŠUJE IN POVEČUJE


Konec koncev smo vsi le ljudje, in žal nas čustvene inteligence ne učijo, zato se pogosto zgodijo trenja med zaposlenimi še tako dobrega podjetja. Vse to se zgodi zaradi nezmožnosti opuščanja in pravilnega izražanja čustev.
Čustvo naj bi občutili le nekaj trenutkov, potem ga je treba opustili, sprostili. Večina pa neko čustvo občutimo več ur, dni, let ali pa celo življenje.
Postanemo nam lasten strah, jeza, žalost ali pa zavist in niti ne vemo, da se da živeti brez vseh teh spon bolečin. Na primer, zjutraj se zbudimo in se želimo oprhati, tople vode pa od nikoder.
Občutimo jezo, bes, slabo voljo in potem vse to vlečemo v naslednje situacije. Pokvarimo si ves dan ne, da bi vedeli zakaj. Pa to še ni vse, jezo stresamo na najbližje in na ljudi, s katerimi preživimo delovni dan. Slaba volja pa nikoli ni služila prodaji, promociji, predstavitvi uslug, ustvarjalnosti in podobno.
V zadnjem času je kar nekaj raziskav ki potrjujejo, da so uspešna takšna podjetja, ki poskrbijo za svoje uslužbence.

Predstavljajte si, da bi vaši zaposleni znali sproščati svoje stresne občutke že v nekaj minutah. Sodelavki, jezni ena na drugo, si ne bi več pošiljali sovražnih strel, pač pa bi po opustitvi in sprostitvi obremujočih čustev dejansko opravljali svoje delo.

Zamislite si, da bi se naučili, kako dosegati cilje z lahkoto, s pomočjo ustvarjalne energije. Tehnike so preproste. Vse to se lahko prav vsak nauči. Mar ne bi bilo fino, ko bi zaposleni nehali trkati na vašo pisarno in se pritoževati nad sodelavci? Koliko ustvarjalne energije bi preplavilo vaše podjetje, če bi se zaposleni obravnavali brez prezira in drugih, morda še hujših občutkov?

Kaj ste pripravljeni storiti za svoje podjetje?
Oprema vašega podjetja je odvisna od dejavnosti, s katero se ukvarjate. Recimo, da ste kupili nove monitorje in s tem poskrbeli za utrujene oči zaposlenih. Poskrbeli ste za prijetno delovno okolje, zaposlenim kupili avtomat za kavo in mnogo drugih stvari, predvsem zato, da bi se vaši delavci počutili bolje. Seveda ste naredili nekaj dobrega in dosegli učinek, lahko pa se zgodi, da bodo vaši delavci sčasoma pozabili na novost, in napeti medsebojni odnosi, ki ste jih na ta način želeli umiriti, se bodo ponovno pojavili.

Če jih ne bomo spremenili, opustili, pozdravili, zamenjali.

Vzemite SVOJIM zaposlenim jabolko SPORA ...
V zameno jim podarite znanje opuščanja bolečih čustev in sproščanja stresnih napetosti

Vaše zaposlene naučim, kako prepoznati svoje čustvo, ga razumeti, sprejeti, opustiti in zamenjati z novo vibracijo. Bistveno za dobro življenje je, da sebe prepoznamo, da si znamo pomagati, ko občutimo čustvo, ki ni radostne narave. Če ga znamo sprostiti, potem lahko isto mnenje povemo čisto drugače. In to je bistvo dobre komunikacije.

Da vsak pove svoje mnenje tako, da ne prizadene drugega. Vsak od nas razmišlja drugače in vsi imamo pravico do svojega mnenja. Nimamo pa pravice od drugega zahtevati, da nas razume ali sprejme. Še manj pa, da ga sodimo, žalimo in ponižujemo, če misli drugače od nas. Torej učimo se prepoznati svoj odziv in ga popraviti tako, da se mi in posledično tudi drugi ob nas počutimo bolje.
 
VARJA
VARJINA SPOROČILA
KNJIGE
ČLANKI
PRIJAVA NA NOVICE




POVEZAVE

© Skrivnosti d.o.o. oblikovanje Nina Rupel
izdelava spletne strani Tomyco d.o.o.
Kazalo strani